.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخشش خبرنگار گلستانی در جشنواره مطبوعات غرب کشور
پرونده‌ی هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور که به مدت 4 روز در خرم‌آباد برپا بود، صبح چهارشنبه ششم خردادماه با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف، بسته شد و برترین‌ها در مراسم اختتامیه معرفی شدند.
درخشش خبرنگار گلستانی در جشنواره مطبوعات غرب کشور

به گزارش شمال نیوز، مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات و خبر گزاری های غرب کشور ظهر چهارشنبه در محل سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد و با حضورحسن محرابی مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مسئولان استانی و کشوری برگزار شد و از نفرات برتر این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش وحید حاج سعیدی «خبرنگار گلستانی خبرگزاری فارس » نیز در هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور صاحب عنوان شد.

در این دوره 480 خبر نگار بیش از 1500 اثر در بخش های مختلف به جشنواره ارسال نمودند که این خبرنگار گلستانی موفق شد در بخش «طنز مکتوب» حائز «رتبه دوم» شود.

به گزارش فارس، وحید حاج سعیدی از فعالان رسانه ای استان گلستان است که در طول سال های اخیر مطالب بسیاری از این ایشان در جراید و نشریات کشوری و استانی به چاپ رسیده است. وی تاکنون در 6 جشنواره مطبوعات کشوری و استانی شرکت نموده است که در 5 جشنواره موفق به کسب عنوان شده است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.